Konsole

  Dzielimy z Tobą hobby – spędzanie wolnego czasu wraz z ulubioną konsolą i stertą gier. Niestety czasami w euforii zabawy zdarza się uszkodzić konsolę... spadnie z szafki, przewróci się szklanka z napojem czy właśnie przypadkiem będzie przechodził w pobliżu Twój pupil, któremu okazujesz trochę mniej zainteresowania przez nowego przyjaciela o imieniu Konsola. Nigdy nie spodziewamy się co może nastąpić, aby powstrzymać Was od grania.

  Urządzenie do grania jest tylko sprzętem elektornicznym. Może on uszkodzić się samoistnie w najmniej spodziewanym momencie lub przy nie celowym działaniku użytkownika.
  Zepsuta konsola potrafi wprawić w złość i zepsuć dobry humor - brak takiego przyjaciela docenimy dopiero w chwili kiedy nie możemy z niego korzystać.

   ... Nic z tego!!! Istnieje przecież ROFAG2 SERWIS, który zna przyczyny każdego uszkodzenia w konsoli.

  Tomek vel. BrooK naprawi systemowe jaki i elektroniczne uszkodzenia konsoli. Jest to jeden z najlepszych specjalistów w dziedzinie konsol i komputerów przenośnych.

  W razie potrzeby przeprowadzimy również wymianę układów na płycie głównej jak również lasera napędu nośnika. Każda konsola po naprawie zostanie przetestowana przez naszego technika.

  Dokonujemy napraw w konsolach X-Box, X-Box 360, PlayStation (PS2, PS3), Wii, DremCast, GameCube jak rownież świadczym usługi profesjonych napraw układów BGA - gwarantujemy perfekcyjne wykonaną usługę nie do rozrónienie od fabycznej konstrukcji.

   Naprawimy każdą konsole do gier - profesjonalnie, najszybciej tylko w ROFAG2 SERWIS !!!

UWAGA : nie dokonujemy modyfikacji konsol pod kątem działanie nieoryginalnych gier oraz nie przyjmujemy już zmodyfikowanych jak i naprawianych konsol do naszego serwisu.

Brak lub zniekształcony obraz - PSP

Brak lub zniekształcony obraz - PSP

Warto wiedzieć

  • Konsola jak i czlowiek potrzebuje odpoczynku - domyślamy się pokusa grania jest silna, ale daj odpocząc Swojej konsoli. Wydłuży to jej żywotność i zapobiegnie uszkodzniu - Tobie również pewnie się to przyda :).
  • Unikaj umieszczania konsoli na dywanie, wykładzinie i innych materiałach syntetycznych - na nich łatwo o małe wyładowania elektrostatyczne. Niestety nie służą one konsoli.
  • Ze względu na wymagane chłodzenie, konsole ustaw na płaskiej sztywnej nawierzchni.
  • Nie ustawiaj konsoli bezporednio na podłodze - na tej powierzchni zbiera się najwięcej kurzu, urrządzenie zasysa powietrze wtedy również z tym zabrudzeniem
  • Jeśli już postanowiłes używać nie oryginalnych nośników z grami zdobywaj jej tylko z pewnego sprawdzonego źródła. Urzywanie sprzętu najwyższej jakości do kopiowanie płyt wydłuży znacznie żywotność lasera w Twojej konsoli.
  • Staraj się ograniczyć używanie nośkiów z rysami na powierzchni czytanej.
  • Jeśli w pomieszczeniu z konsolą pali się papierosy, uważaj aby nie robic tego bezpośrednio przy urządzeniu. Często należy wykonać czyszczenie lasera, ponieważ mogą się na niej osadzić tłuste związki smoliste.
  • W czasie nie używania można konsole przyrywać - oraniczysz osiadanie kurzu i innych pyłki na niej.
  • Konsole Playstation 3 (PS3) powinno się raz na dwa lata przyczyścić wewnątrz (wymienniki ciepła, pasta termoprzewodząca powinna być wymieniona na nową) - konieczna jest do tego pomoc profesjonalisty. Rozebranie konsoli przez osobę która nie zajmuje się profesjonalną naprawą PS3 może spowodować jej uszkodzenie.
  • PS3 (oprócz 60GB) mają funkcję częściowego czyszczenia z kurzu:
     wyłącz konsolę (przełącznik zasilania - tył konsoli)
     przyciśnij i przytrzymać przycisk EJECT
     włacz przełącznik zasilania i po kilku sekundach trzymania EJECT
     konsola powinna włączy wtedy na maksymalne obroty turbinę, usuwając większość kurzu z wnętrza kanałów wentylacyjnych konsoli
     zaleca się stosowanie tej metody raz na 3 m-ce
  • Wszytskie konsole wydzialają dużo ciepła - nie umieszczaj ich w wąskich półkach ani zamykanych szafkach. Konsola powina mieć jak najlepsze chłodzenia - lepiej działa i nie narażasz jej na ewentualne uszkodzenie.

Pamiętaj !!!
Konsola to Twoje ulubione urządzenie w domu (zapewne).
Staraj się dbać o nią oraz konserować ją zgodnie z zaleceniami.
Wydłuży znacznie to jej sprawne działanie i ograniczy konieczne wizyty w seriwisie.

 

KOD BŁEDU - jak go odczytać ?

Gdy świecą się 3 diody i nie ma obrazu  - co zrobić, jak odczytac kod błędu ?

  • włącz konsolę 
  • poczekaj aż zaczną migać 3 diody
  • naciśnij przycisk(mały) na konsoli od synchronizacji pada i trzymaj 
  • następnie nacisnij EJECT (policz ile diód miga) i ponownie nacisnij EJECT 
Czynność tą powtórz cztero krotnie

Ciąg czterech cyfr oznacza numeracje błędu - zapisz i sprawdź poniżej

  • Jeżeli świecą się cztery diody jest to liczba - 0
  • Jeżeli świeci się jedna dioda jest to liczba - 1
  • Jeżeli świecą się dwie diody jest to liczba - 2
  • Jeżeli świecą się trzy diody jest to liczba - 3
SPIS KODÓW BŁEDU:
0001 - 12V z zasilacza Problem z zasilaniem
0002 - Problem z siecią
0003 - Problem z napięciem GPU lub CPU
0010 - Problem z lutami pod southbridge
0011 - Przegrzanie CPU
0012 - Przegrzanie GPU
0013 - Przegrzanie Ramu
0020 - Problem z Bootowaniem
0023 - Problem z Bootowaniem 0021 - Problem z Firmware np. po Flashu 0022 - CPU nie odpowiada błąd CPU Zimne luty po prockiem 0030 - Problem z kontrola temperatury. 0102 - Zimne luty pod GPU 1003 - Błąd HDD 1010 - Błąd HDD 0110 - Błąd (RAM) / błąd CPU / rozwiązanie jak przy 0102 1022 - Błąd kabla AV wyjmij i włóż ponownie możliwe ,że też błąd ANA/HANA
1 Dioda miga na czerwono :
  •  Błąd HARDWARE Sprzętowy z tym że błąd wyświetla się na ekranie: 
  •  E64 Problem z napędem DVD 
  •  E65 Problem z napędem DVD 
  •  E66 Problem z napędem DVD napęd nie zgodny z tym co był montowany
    fabrycznie lub firmware z starszej wersji napędu np. FW z MS25 w MS28 
  •  E67 Problem z dyskiem twardym 
  •  E68 Problem z napięciem 
  •  E69 Problem z dyskiem twardym 
  •  E71 Problem z nieudanym Update dashboarda 
  •  E73 Problem z kartą sieciową 
  •  E74 Problem z kablem AV lub uszkodzony chip ANAHANA 
  •  E76 Problem z kartą sieciową 

2 Diody migają na czerwono
:
  • Konsola mogła się przegrzać - urządzenie wyłączy się, ale wentylatory bedą chłodzić
  • Należy odczekać kilka godzin aby konsola mogła powrócić do swojej normalnej temperatury pracy - proponujemy zapewnić konsoli lepsze chłodzenie lub odpowiedni dopływ powietrza

Nie działa pad analogowy - PSP

Nie działa pad analogowy - PSP

RROD - X-box

RROD (ROD) - X-box

Problem z odczytem płyt - X-Box

Problem z odczytem płyt - X-Box

YLOD - PlayStation 3

YLOD - PlayStation 3

Głośna praca wentylatora - PlayStation 3

Głośna praca wentylatora - PlayStation 3

Problemy z odczytem płyt - PlayStation 3

Problemy z odczytem płyt - PlayStation 3

Brak obrazu na HDMI - PlayStation 3

Brak obrazu na HDMI - PlayStation 3

Konsola SLIM wyłącza się - Playstation 3

Konsola SLIM wyłącza się - Playstation 3

Brak odczytu płyt UMD - PSP

Brak odczytu płyt UMD - PSP

Nie działają przyciski pod ekranem - PSP

Nie działają przyciski pod ekranem - PSP

Konsola nie włacza się lub nie ładuje - PSP

Konsola nie włacza się lub nie ładuje - PSP


logo-rofag-log0-ed13685d457513efb7263d11ce806427.jpglogo-rofag-log0-defc973557f2380b0021b6cf46c2769c.jpglogo-rofag-log0-9518f6b577099cd90a2148c5d4bedf6d.jpglogo-rofag-log0-7fa242c64fc09632d475f069ff4d9823.jpglogo-rofag-log0-d4ed16d951b7ddf6d5f95b802f3c10c4.jpglogo-rofag-log0-39650a1f73323cb2ca10a83e636c4ec0.jpglogo-rofag-log0-2465d5423eb2b9e24cb478825f4f99de.jpglogo-rofag-log0-80b9bf663851c4b7e8033765205e2889.jpglogo-rofag-log0-9821ab86cacb71ecbb5c1a516152a6c8.jpglogo-rofag-log0-1b7b9baebdb9a900a7150acb94768022.giflogo-rofag-log0-c6517dc5fcbedcf761fdf06c41875669.jpglogo-rofag-log0-4b342335ef19c3f856a47ab88741f282.jpglogo-rofag-log0-b7bceb14bfb1a98ca7e47249ea210cdb.jpglogo-rofag-log0-ad9ce99afa3519396071bdfaf4d60fb2.jpglogo-rofag-log0-1b7c352507835ba9d6e042a60107fb8c.jpglogo-rofag-log0-44a69396aa6483e79e2735f9d07063ec.jpglogo-rofag-log0-56e8e8a41c272269596a8340457e57a8.jpglogo-rofag-log0-9e7124d833c04c17c2232250e6336b47.jpglogo-rofag-log0-1d06a94fefa5f579ac909800df7384da.jpglogo-rofag-log0-3de75ba25551db249e251aeacd0e9087.jpglogo-rofag-log0-e6cf19952139cd46c9dc8bccc1897bd6.jpglogo-rofag-log0-32acf759adf8f73372ec147524da0f02.jpglogo-rofag-log0-d2d4ea922b68484dd23ae5b6d3726830.jpeglogo-rofag-log0-045645337bbe4c59e1a8a51476ce6ca9.jpeglogo-rofag-log0-4f1be86b818b7b35be90ee4cb1c38548.jpglogo-rofag-log0-d8ec941cd48031db9c0a2d704d451ae1.jpeglogo-rofag-log0-d5a9d65f38eadb0b23a90ea8840ef7e3.jpeglogo-rofag-log0-69a6e115c8d640e5bf1d8abf39750750.jpeglogo-rofag-log0-2ee2e2f3cb40412f824929d200e585e3.jpeglogo-rofag-log0-fe6d3b819f15c9e3dd633122dd58ac00.jpeglogo-rofag-log0-fa97c20d54dae4ca8ecac71195f69f5d.jpeglogo-rofag-log0-7f59660d36f12ea884e15f878c841e34.jpeglogo-rofag-log0-489a225ff2aa9627b6cad78bea315777.jpeglogo-rofag-log0-09ada1ead6e05c2340aafed91fb83f07.jpeglogo-rofag-log0-91a795d33cd8c9cd6ed86087416e0fa2.jpeglogo-rofag-log0-a01dc0393545f25081d8ec462fa05f9a.jpeglogo-rofag-log0-cae381a04b34621a82c457cc089c13fa.jpeglogo-rofag-log0-98e7380c7ffdcadfccd33892a278bb39.jpeglogo-rofag-log0-6850fecc04d7a851ff568fa91103c18b.jpeglogo-rofag-log0-a0b819d76e24ad42cf3135f41742a95d.jpeglogo-rofag-log0-b7b8922d626b001d2c3d54dd99f0cde9.jpeglogo-rofag-log0-56d645e54b8bfc366ee41b7acd40a82f.jpeglogo-rofag-log0-fee0b272530c188f3e5f2d1201b58ae3.jpeglogo-rofag-log0-ba6c169b95a1aa3853ec16d48c2873b4.jpeglogo-rofag-log0-48fce732e4e88c5ea4cb9a3ed3ec53f6.jpeglogo-rofag-log0-ffe5081e7b921307521451386f1c8e2c.jpeglogo-rofag-log0-eba8a43d8615e375be418c7d04cf2c92.jpeglogo-rofag-log0-6117a5522b5ef90df06628d957c457c2.jpeglogo-rofag-log0-f12d6c1c5affc5e629f3b227128703cb.jpeglogo-rofag-log0-dd95d9e2d688810963c1f11c04810602.jpeglogo-rofag-log0-5dadd7a39a878da7705a236f2a9eb50f.jpeg

ROFAG2 SERWIS
ul. Narutowicza 54
90-136 Łódź
nip 725-172-85-24

 

infolinia :
0 888 17 17 16
0 42 634 80 50


pracujemy w godz:
pn-pt 10-18, so 10-15
 
 

serwis@gsmkomis.pl

ROFAG2 SERWIS

Made by RESUME.PL
o ROFAG2 SERWIS | Serwis ROFAG2 | Gsm | iPhone / iPad / iPod | Gps / Pda | Akcesoria | Pre-Paid | Kontakt | Polityka prywatnoci

ROFAG2 SERWIS Damian Karkusiński
ul. Narutowicza 54 , 90-136 Łódź
infolinia : 0 42 634 80 50 , 0 888 17 17 16